piątek, 3 stycznia 2014

Trening z Ewą:)

Hej dziewczyny to jest mój pierwszy post w nowym roku. Leząc dzisiaj na łóżku weszłam na Facebooka Ewy Chodakowskiej i tam znowu widziałam nową metamorfozę dziewczyny po ćwiczeniach Ewy. Postanowiłam zmienić Swoje życie ubrałam się w dres i zaczęłam Skalpel . Było to szczęście przez łzy ale dałam rade . Moim celem na początek jest ćwiczyć trzy razy w tygodniu . Na moim blogu w zakładce SKALPEL CHODAKOWSKA możecie śledzić dni i moje przeżycia i relacje . Trzymajcie kciuki:))

2 komentarze:

  1. Współczuję ale i też podziwiam. Mam nadzieję, że Ci się uda :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No będzie cięzko:)Ale myśle ze dam rade :)Trzy razy w tygodniu chce skalpel robic a dwa razy 15 minut Pilates

      Usuń