niedziela, 5 stycznia 2014

Hity 2013!!

Hej
W związku z tym ze mamy nowy rok czas na podsumowanie starego .Dla mnie rok 2013 był rokiem ciężkim ale nie ma co narzekać bo to nie o to chodzi.Czas podsumować Hity starego roku .Nie będę tutaj dzieliła kosmetyków na kategorie tylko pokażę wam moje Top Ten :)) Będzie to 10 produktów , które zachwyciły mnie w 2013 roku.



1. Nawilżające mleczko do demakijażu  ochronnym ekstraktem z róży Garnier -To moje ulubione mleczko Ever...Próbowałam też tego z wyciągiem z ogórka ale jednak zawsze wracam do tego .Kocham ten produkt
2. Gliss Kur z odżywczym eliksirem do włosów zniszczonych i przesuszonych .Używam go na mokre włosy i potem je rozczesuje Szczotką Tangle Teezer
3.Krem Nutri-Gold  Light &Silky Noc jest to odkrycie roku 2013 dla mnie .Uwielbiam ten krem i zostanie on ze mną na długo.
4. Płyn Micelarny z Loreal Bardzo dobrze oczyszcza twarz i przygotowuje ją do dalszych zabiegów kosmetycznych .Super wydajny Produkt
5. Szczotka Tangle Teezer mam ja od kwietnia tamtego roku i nie wyobrażam sobie rozczesywanie włosów czym innym.


Teraz czas na kolejną 5 :
6. Podkład Rimmel Wake Me Up  ja mam w kolorze 100 Ivory używam go codziennie świetny produkt
7. Bourjois 123 Perfect Foundation mój kolor to 52 Vanilla jest to mój drugi ulubiony podkład zaraz po Wake me Up .Kusi mnie spróbowanie tego podkładu healfy Mix z Bourjois .
8.Pomadka Kate Moss w numerze 16 świetny kolor dobra pigmentacja
9.Mascara Rocket  Volum Express z Maybelline Ukochana moja mascara .
10.Nowy nabytek bronzer Honolulu stosuje go od nie dawna ale już skradł moje serce.

Tak prezentuje się moje Top Ten 2013. Specjalnie nie rozwodziłam się więcej na temat tych produktów bo planuje ich recenzje .Napewno każde z tych produktów zakupie ponownie.


                                                                                                            PrettyGirl












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz