poniedziałek, 6 stycznia 2014

Szminka Bell Creamy Lipstick Ladycode

Hej dziewczyny!
Dzisiaj czas na recenzje szminki z firmy Bell niestety numeru nie pamiętam kupiłam ją w biedronce w lstopadzie tamtego roku za 8,99. Z początku nie byłam do niej przekonana a teraz używam ją do prawie każdego makijażu.




Szminka ma kremowe wykończenie i przepiękny kolor.
Urzekło mnie w niej to , że bardzo długo trzyma sie na ustach i ma bardzo nasycony kolor. Plusem jest też to że nawet jak schodzi to usta dalej są zabarwione na ten kolor. Ja po prostu sie zakochałam w tym kolorze i w tej szmince. Z tego co się orientuje to teraz w biedronce można je kupić.Występuje ona w kilku kolorach. Myśle że skusze sie na kolor 04 soczystą czerwien.





A teraz czas na relaks moja ulubiona maseczka :
  

                                                                                               Prettygirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz