wtorek, 9 lipca 2013

ULUBIONA SZMINKA EVER:)

Po dłuższej nieobecności wracam z naładowana energią.Obecnie od wczoraj jestem na urlopie , więc postaram się codziennie coś napisać..Bohaterką dzisiejszego posta jest Szminka Wibo Eliksir nr 07.

W swoim zbiorze mam dwie szminki z tej serii o numerze 03 i 07.


Ta od góry to moja szminka kolor 07.Szminka ma piękne wykończenie .Jest to pomadka o wykończeniu błyszczyka. Jest nawilżająca nie podkreśla suchych skórek. Utrzymuje się dość dobrze i ściera się w miarę równomiernie.
Co do opakowania tych szminek nie jestem zadowolona , ponieważ się łamie i nie wygląda to estetycznie. Opakowanie nie przyciąga do zakupu , ale warto zaryzykować.
Cena tych szminek to kwota ok. 8.99


Plusy:
-Śliczny kolor
-Dobra konsystencja
-Niska cena
-Nawilżenie

Minusy:
-Opakowanie






Wrócę napewno do tej szminki jak tylko ją skończę.
Miałyście już te szminki jakie kolory polecacie?

 
Dzisiaj zdecydowałam sie kupić kilka rzeczy na allegro..
Zakupiłam spódnice maxi kolor Cappuccino:
http://allegro.pl/hit-promocja-szyfon-maxi-dluga-spodnica-11-kolorow-i3350720031.html
Kupiłam tez dwa pędzle Hakuro H 54 i H79 w sklepie
http://www.ladymakeup.pl/sklep/
                                                                                                      PRETTYGIRL

5 komentarzy:

  1. Od dłuższego czasu chciałam kupić szminkę w różowym kolorze, więc bardzo mi pomogłaś wyrażając swoją opinię, dzięki ;-)

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde szminka jest świetna , polecam przede wszystkim ten kolor 07 będziesz zadowolona:)

      Usuń
  2. Zostałaś nominowana http://nailofmylifee.blogspot.com/2013/07/24-liebster-award.html

    Zapraszam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją ulubioną pomadką obecnie jest Celia z serii Nude. Pięknie wygląda na ustach, nabłyszcza je i podkreśla naturalny kolor. Ale używam jej sporadycznie, bo nie przepadam za mazianiem się czymkolwiek poza bezbarwnymi pomadkami ochronnymi po ustach ;)

    OdpowiedzUsuń