poniedziałek, 17 czerwca 2013

Niebieskie Cudeńko

LOVELY PEARL BASE NR 1

 Dzisiaj chce wam przedstawić lakier , który mnie zachwycił.
Mowa tutaj o lakierze Lovely .Ja mam kolor nr 1 jest to piękny błękit.Lakier ten ma być lakierem bazowym pod kawior czy perły dekoracyjne .

MARKA: Lovely szafa Wibo
WYKOŃCZENIE:bezdrobinkowe
KOLOR: Nr 1
KRYCIE:Trzy warstwy
POJEMNOŚC: 8ml
CENA:6,69







Lakier dobrze wysycha nie robi smug.
Jednak do idealnego efektu potrzeba trzy warstwy lakieru.
Co do minusów to nie odpowiada mi pędzelek , ponieważ bardzo dużo nabiera lakieru i źle sie niem maluje.Wole bardziej płaskie i krótsze pędzelki.Ale za tą cene i kolor da rade wybaczyć firmie Lovely ten pędzelek.Myśle ze za drugim razem jak uzyje tego lakieru to praca z tym pędzelkiem będzie coraz lepsza.
Także jak najbardziej polecam lakiery z tej seri .
Ja napewno skusze sie jeszcze na nie jeden lakier.







                                                                                                                PRETTYGIRL

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za niebieskimi lakierami, ale ten wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń