poniedziałek, 27 maja 2013

Zakupy w Rossmanie!!


Hej dziewczyny byłam dzisiaj w Rossmannie o to moje zakupy...

Teraz może po kolei przedstawie mam troszkę blizej moje zakupy.
  • Kończy mi sie krem do twarzy z Nivea i postanowiłam spróbować czegoś innego a dokładnie                      SORAYA  Świat Natury  .
Szlachetna formuła:
  • Olejowy ekstrakt z alg -doskonale nawilża , chroni przed utratą wody dzięki czemu skóra zyskuje blask i witalność.
  • Minerały Morskie-Regulują gospodarke wodną , mają właściwości Rewitalizujące i detoksykujące .
Stosowanie :
Rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy

  • Następnym produktem jest serum pod oczy z Rival de loop  

Serum zostalo specjalnie stworzone do intensywnego nawilzania okolic oczu.
 Kompleks z kwasu bio-hialuronowego, minerały morskie, aminokwasy z alg, aloes i prowitamina B5 chronią przed szkodliwym wpływem środowiska i działają odświeżająco na skórę. Lekki żel szybko się wchłania, nie natłuszcza i sprawia, że skóra jest widocznie wygładzona. Nie zawiera perfum i barwinków. Testowany dermatologicznie.
  • Kolejny produkt to tonik ogórkowy z Ziaja
  
Tego produktu nie będę opisywać myślę ze wszystkie go znamy to już moje kolejne  opakowanie .
  • Kolejny produkt to mascara z Wibo Dolls lash Rzęsy jak ta lala


Nigdy tego produktu nie miałam wiec zobaczymy jak się spisze
Producent obiecuje efekt sztucznych rzęs , no zobaczymy  .

  • Ostatnie to dwie maseczki jedna z Rival de Loop truskawka i wanilia 
 
  • Druga to maseczka oczyszczająca z Ziaja






  To by bylo na tyle za niedługo spodziewajcie sie recenzji tych produktów.


                                                                                                      PrettyGirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz